مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

تتر از تغییر ساختار خود خبر داد؛ فراتر از استیبل کوین‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تتر، صادر کننده استیبل کوین USDT که بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان از نظر ارزش بازار است، در حال تغییر ساختار خود است تا بخش‌های جدیدی را، فراتر از توسعه استیبل کوین‌ها، معرفی کند.
بر اساس اعلامیه رسمی تتر در ۱۸ آوریل، این غول استیبل کوین چهارچوب جدیدی را راه‌اندازی کرده که شامل چهار بخش جدید داده (Tether Data)، امور مالی (Tether Finance)، انرژی (Tether Power) و آموزش (Tether Edu)، است. با معرفی این بخش‌های جدید، تتر قصد دارد مأموریت خود را برای ارائه طیف وسیعی از راه‌حل‌های زیرساختی، سرمایه‌گذاری و خدماتی گسترش دهد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

طبق گزارش‌ها، در بخش داده، تتر بر سرمایه‌گذاری‌ استراتژیک در فناوری‌ها، از جمله هوش مصنوعی تمرکز خواهد کرد. بخش مالی نیز به عنوان مرکز محصولات و خدمات مالی استیبل کوین‌های تتر، با هدف دموکراتیک کردن سیستم مالی جهانی عمل خواهد کرد. بخش انرژی، توسعه بیشتر خدمات مرتبط با ماینینگ و انرژی را هدف قرار داده، در حالی که بخش آموزش، بر آموزش دیجیتال و ارتقای پذیرش بلاکچین در سطح منطقه و جهان تمرکز خواهد کرد.
تتر که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در اکوسیستم ارزهای دیجیتال است و USDT، بزرگ‌ترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار و بزرگ‌ترین ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات را مدیریت می‌کند. در مارس ۲۰۲۴، تتر یک نقطه عطف تاریخی را به ثبت رساند و به ارزش بازار بالاتر از ۱۰۰ میلیارد دلاری دست یافت.
به غیر از USDT، تتر چندین استیبل کوین دیگر را هم معرفی کرده است، از جمله یورو تتر (EURT)، CNH₮ با پشتوانه یوان چین و تتر گلد (XAUt).

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌تلگراف