مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

تحلیل قیمت تورچین؛ احتمال فراتر رفتن از ۷ دلار وجود دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از یک دوره طولانی رکود، ارز دیجیتال تورچین (RUNE) با نشانه‌هایی از روند صعودی، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

قیمت تورچین که پیش از این برای مدتی در محدوده ۰.۸ دلار معامله می‌شد، در ماه‌های اخیر شاهد افزایش قابل توجهی بوده است. قیمت این ارز دیجیتال برای مدت کوتاهی موفق شد که از مرز ۱۰ دلار هم عبور کند، اما نتوانست این سطح را نگه دارد.

با وجود این افت مقطعی، همچنان سیگنال‌های صعودی برای تورچین به چشم می‌خورد و بازیگران بازار تمایل دارند که قیمت را بالاتر از سطح حمایت کلیدی نگه دارند. این تلاش برای بازگرداندن قیمت به محدوده صعودی، نشان‌دهنده خوش‌بینی فعالان بازار نسبت به آینده تورچین است.

بررسی نمودار قیمت تورچین، تصویری از روند صعودی این ارز دیجیتال را با شیب تند کانال معاملاتی نشان می‌دهد.

RamzarzRamzarzخرید سریع RUNE!
با یک کلیک تورچین (RUNE) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید RUNE

فشار نزولی اخیر باعث شد که قیمت کمی پایین‌تر از سطح حمایتی سقوط کند. قیمت تورچین در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش ۱.۳۲ درصدی بوده و در محدوده ۵.۳۷ دلاری معامله می‌شود.ethena-ena-thorchain-rune-price-record-massive-gains-heres-where-they-may-reach-this-week

در این میان، حجم معاملات نیز در جهت صعودی حرکت می‌کرد که می‌تواند نشانه‌ای از تداوم روند صعودی قیمت در آینده نزدیک باشد. البته باید توجه کرد که تا زمان نگارش این خبر حجم معاملات ۲۴ ساعته حدود ۳۱ درصد کاهش یافته است.

اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) نیز واگرایی صعودی نشان داده است. بر اساس این اندیکاتور، انتظار می‌رود روند صعودی قیمت تورچین همچنان ادامه داشته باشد.

در صورت تحقق این پیش‌بینی، قیمت تورچین می‌تواند سطوح بالاتر از ۷ دلار را که محدوده مقاومت کلیدی محسوب می‌شود، تثبیت کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین پدیا