مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

ظهور نشانه‌های امیدوارکننده در وضعیت نیر پروتکل! منتظر صعود قیمت NEAR باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروتکل نیر (NEAR)، یک پلتفرم غیرمتمرکز محبوب برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp)، طی هفته گذشته شاهد افزایش قابل توجه ۲۵ درصدی قیمت توکن بومی خود بوده است. این رشد قیمتی به دلیل رویکرد نوآورانه نیر در بهبود تجربه کاربری و مقیاس‌پذیری فناوری بلاکچین، رخ داده است.

برخلاف سایر بلاکچین‌ها که عمدتا بر سرعت تمرکز دارند، پروتکل نیز با مفهوم انتزاع زنجيره به کاربران امکان مدیریت چندین زنجیره با یک حساب کاربری واحد را می‌دهد.

این قابلیت باعث سهولت استفاده از ارزهای دیجیتال شده و پیچیدگی کار با پلتفرم‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را کاهش می‌دهد.

RamzarzRamzarzخرید سریع NEAR!
با یک کلیک نیر پروتکل (NEAR) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید NEAR

یکی از ویژگی‌های کلیدی نیر، اجرای امضای زنجیره‌ای است که امکان امضای تراکنش‌ها در چندین زنجیره به طور همزمان را فراهم می‌کند.

این پروتکل همچنین از یک سیستم عامل بلاکچین (BOS) بهره می‌برد که به عنوان یک مرکز برای دسترسی به برنامه‌ها و ذخیره داده‌ها عمل می‌کند و تجربه کاربری مشابه با وب ۲ را ارائه می‌دهد.

پروتکل نیر در زمینه راه‌حل‌های دسترسی به داده (DA) نیز پیشرفت‌هایی داشته است. مکانیزم اجماع نایت‌شید (Nightshade) با حذف داده‌های تکراری، ذخیره‌سازی را بهینه کرده و نیر را به یکی از ارزان‌ترین راه‌حل‌ها در حوزه DA تبدیل می‌کند.

با تمرکز بر زیرساخت و تجربه کاربری آسان، پروتکل نیر قصد دارد ورود کاربران جدید را تسهیل کرده و تعداد شاردهای شبکه را افزایش دهد.

در نتیجه، رول‌آپ‌ها می‌توانند از شاردهای خود برای دسترسی به داده استفاده کنند که این موضوع کارایی و پذیرش گسترده این پروتکل را افزایش خواهد داد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کپتاین آلت‌کوین