مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

پیش‌بینی صعود تلور توسط تحلیلگر معروف! قیمت TRB تا کجا بالا می‌رود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تلور (Tellor) یک پلتفرم اوراکل غیرمتمرکز است و اوراکل‌ها در دنیای بلاکچین نقش واسطه بین بلاکچین و دنیای خارج از آن را ایفا می‌کنند. در این بین، تلور با داشتن ویژگی‌هایی مانندامنیت بالا،‌ شفافیت و هزینه پایین، به یک راه‌حل محبوب برای قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز تبدیل شده است.

جاون مارکس (Javon Marks)، تحلیلگر برتر ارز دیجیتال، با اشاره به الگوی صعودی که توکن تلور (TRB) به خوبی آن را حفظ کرده است، پیش‌بینی می‌کند که این ارز دیجیتال در حال آماده شدن برای یک جهش عظیم است. او بر این باور است که تلور می‌تواند با افزایش بیش از ۳۱۵ درصد، به قیمت ۲۶۱ دلار یا حتی بالاتر برسد.why-is-tellor-trb-price-up-by-42-this-could-be-the-beginning-of-massive-upward-spikes

تحلیل مارکس بر این نکته استوار است که حفظ الگوی صعودی، پایه محکمی برای رشد آتی تلور ایجاد کرده و اگر بتواند این الگو را دنبال کند و حرکت صعودی خود را حفظ نماید، در هفته‌ها یا ماه‌های آینده شاهد افزایش قابل توجه قیمت آن خواهیم بود.

RamzarzRamzarzخرید TRB فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک تلور را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید TRB

مارکس همچنین با بررسی نمودار قیمت، به جهش موفق از سطح حمایتی ۴۵ دلاری اشاره می‌کند و حفظ این سطح را برای ایجاد رالی افزایشی کافی می‌داند.

در هنگام پیش‌بینی مارکس، قیمت تلور در حدود ۴۷.۹۷ دلار بود و پس از آن با رشدی ۴۳.۴۱ درصدی به محدوده ۷۷.۷۰ دلاری رسید. جالب اینجاست رشد تلور به همین جا محدود نشد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت تلور با بیش ۳۲ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۹۵.۷۴ دلار رسیده است. حجم معاملات و ارزش بازار این رمزارز نیز به ترتیب شاهد افزایش بیش از ۲۰۷ و ۳۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

این افزایش قیمت، بزرگترین جهش تلور از ژانویه به بعد است و افزایش حجم معاملات، ‌همراه با خروج از کانال نزولی و پیش‌بینی مارکس مبنی بر پتانسیل رشد ۳۱۵ درصدی، موجب افزایش خوش‌بینی نسبت به یک روند صعودی طولانی‌مدت شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کپتاین آلت‌کوین