مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

رشد ۴۰ درصدی بانس توکن در پی لیست شدن در آپ‌بیت! منتظر صعود بیشتر باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی آپ‌بیت (Upbit) کره جنوبی در تاریخ ۲۹ می، جفت معاملات جدید بانس توکن (AUCTION)/ وون کره (KRW) را معرفی کرد. معاملات این جفت ارز خاص از ساعت ۱۸:۵۰ به وقت محلی کره جنوبی آغاز شد و در همان روز باعث افزایش ۴۳.۹۲ درصدی قیمت بانس توکن گردید.

این جفت معاملاتی روی شبکه‌ اتریوم در دسترس خواهد بود و امکان واریز و برداشت از طریق این شبکه وجود دارد. همچنین، کاربران می‌توانند از طریق آدرس کیف پول شخصی خود که نیاز به تایید مالکیت دارد، اقدام به واریز و برداشت کنند.

RamzarzRamzarzخرید سریع AUCTION!
با یک کلیک بانس توکن (AUCTION) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید AUCTION

در زمان نگارش این خبر، بانس توکن با قیمت ۲۴.۵۴ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته ۳۶.۲۸ درصد افزایش داشته است. ارزش بازار این رمزارز هم در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۶ درصد افزایش یافته و حجم معاملات روزانه آن نیز با افزایش ۱۸۷۷ درصدی به ۳۲۱.۲۲ میلیون دلار رسیده است. upbit-launches-korean-trading-pair-of-bounce-auction-price-spiked

قابل ذکر است که قیمت بانس توکن تنها ظرف نیم ساعت پس از خبر لیست شدن آن در آپ‌بیت، از ۱۸.۰۴ دلار به ۳۰.۲۲ دلار جهش کرد.

لیست شدن سایر ارزهای دیجیتال در صرافی آپ‌بیت نیز منجر به افزایش ناگهانی قیمت آنها می‌شود. برای مثال، قیمت توکن اوسیس (OAS) که در تاریخ ۲۳ می در این صرافی لیست شد، از ۰.۰۶۲۰۵ دلار به ۰.۰۹۸۱ دلار جهش کرد و بعد از آن با افت مواجه شد.

در این میان، حجم معاملات صرافی آپ‌بیت همزمان با رکود معاملات آلت‌کوین‌ها، با یک افت ۷۵ درصدی نسبت به بالاترین رقم سال مواجه شده است. در حال حاضر حجم معاملات ۲۴ ساعته‌ آپ‌بیت ۱.۵۶ میلیارد دلار است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین ری‌پابلیک