مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

هارد فورک هابر در شبکه بی‌ان‌بی چین اجرا شد؛ کاهش کارمزدها تا ۹۰ درصد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده در ۲۰ ژوئن، شبکه بلاکچین بی‌ان‌بی چین (BNB Chain) هارد فورک هابر (Haber) خود را با موفقیت فعال کرده است.

با این ارتقا، طرح پیشنهادی BEP ۳۳۶ اجرا شده که گفته می‌شود ذخیره‌سازی و پردازش داده‌ها را بهبود می‌بخشد و کارمزدهای لایه‌های دو این شبکه را تا ۹۰ درصد کاهش می‌دهد.

طبق گزارش‌ها، با این به‌روزرسانی جدید، تراکنش‌ها دیگر نیازی به تأیید جداگانه در یک بلاک ندارند، بلکه ترجیحاً در بلاب (blob) پیوست‌شده تأیید می‌شوند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

بلاب یک فضای ذخیره‌سازی و یک حافظه موقت است که دسته‌های بزرگ داده را می‌گیرد و پرداز می‌کند. به این ترتیب، انتظار می‌رود که کارمزدهای opBNB، یک رول‌آپ آپتیمیستیک لایه دوم برای بی‌ان‌بی چین، به حدود ۰٫۰۰۰۱ دلار کاهش یابد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی جدید، بی‌ان‌بی گرین‌فیلد (BNB Greenfield)، راه‌حل ذخیره‌سازی غیرمتمرکز اکوسیستم بایننس را نیز تقویت کند. این راه‌حل ذخیره‌سازی، داده‌ها را برای برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) و شبکه‌های لایه ۲ بهینه می‌کند.

هارد فورک جدید بی‌ان‌بی چین در بحبوحه ثبت یک نقطه عطف تاریخی برای قیمت ارز دیجیتال BNB اجرا می‌شود. در ۶ ژوئن، قیمت این رمزارز به اوج تاریخی خود در ۷۲۰ دلار رسید.

اگرچه پس از آن و تا ۱۸ ژوئن، قیمت BNB تا ۵۷۹ دلار اصلاح شد، اما اکنون کمی از ضررهای خود را جبران کرده و در محدوده ۶۰۵ دلار در نوسان است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین تلگراف