مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

۴ نشانه صعودی برای اوندو! قیمت ONDO می‌تواند قله جدید ۲ دلار را فتح کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت توکن اوندو (ONDO) در ۳ ژوئن به ۱.۴۸ دلار رسید و موفق شد بالاترین قیمت تاریخی خود را ثبت کند. با این حال، این ارز دیجیتال نتوانست روند افزایشی خود را حفظ کند و قیمت آن اکنون ۱۷.۶۴ درصد از اوج خود کاهش یافته است.

حال، تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که روند صعودی این ارز دیجیتال ممکن است دوباره آغاز شود و قیمت آن به اوج ۲ دلار برسد.

یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت اوندو می‌تواند این باشد که در حال حاضر، ارزش تحقق‌یافته (Realized Cap) این ارز دیجیتال به ۱.۱۵ میلیارد دلار رسیده، در حالی که ارزش بازار آن ۱.۷۰ میلیارد دلار است. کمتر بودن رقم ارزش تحقق یافته از ارزش بازار، راه را برای ادامه مسیر صعودی قیمت هموار می کند.

عامل دیگری که می‌تواند به رشد قیمت اوندو کمک کند، کاهش شاخص میانگین سن کوین (MCA) است. این معیار نشان‌دهنده تمایل دارندگان برای هولد توکن‌ها و خارج کردن آنها از چرخه معاملات است.

طبق داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment)، میزان MCA نود روزه اوندو به شدت کاهش یافته، یعنی دارندگان این ارز دیجیتال به دنبال فروش آن در کوتاه‌مدت نیستند.

RamzarzRamzarzخرید سریع ONDO!
با یک کلیک اوندو فایننس (ONDO) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید ONDO

علاوه بر این، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در اوندو، در ۳۰ روز گذشته، ۱۸.۳۲ درصد افزایش یافته و به ۵۴۹.۱۸ میلیون دلار رسیده است. این افزایش نیز نشان‌دهنده اعتماد بیشتر فعالان بازار به این پروتکل است.

در نهایت، از لحاظ تحلیل تکنیکال، قیمت اوندو بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه معامله می‌شود که نشان‌دهنده پتانسیل افزایش ۱۵ درصدی قیمت در کوتاه‌مدت است.ondo-price-bullish-signal-triggered

در طرف مقابل،‌ در صورت کاهش قیمت اوندو و افت آن به زیر میانگین‌های متحرک نمایی، احتمال کاهش ۱۲ درصدی و سقوط آن به ۱.۰۷ دلار وجود خواهد داشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این‌کریپتو