مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

پلتفرم تبلیغاتی جدید تون معرفی شد؛ خودنمایی TON در بین ۱۰ رمزارز برتر بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

انجمن تون (TON) رسماً از ادزگرام (Adsgram) رونمایی کرد، یک پلتفرم جدید برای کسب درآمد از ترافیک که برای پیام‌رسان تلگرام راه‌اندازی شده است.

این پلتفرم به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا مینی اپلیکیشن‌ها یا ربات‌های خود را به یک سیستم تبلیغاتی متصل کرده و با نمایش تبلیغات، تون کوین (TON) کسب کنند.

لازم به ذکر است که پلتفرم ادزگرام با پلتفرم تلگرام ادز (Telegram Ads)، پلتفرم تبلیغاتی رسمی تلگرام که در ماه مارس برای دارندگان کانال راه‌اندازی شده بود، متفاوت است.

بر اساس اطلاعیه انجمن تون، ادزگرام از انواع مختلف قالب‌های تبلیغاتی، از جمله تبلیغات ویدیویی ۱۵ ثانیه‌ای و بنرهای ثابت، پشتیبانی می‌کند.

RamzarzRamzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید TON

این سیستم تبلیغاتی از مدل‌های اصلی پرداخت برای تبلیغات، مانند هزینه به ازای هر هزار نمایش (CPM) و هزینه به ازای هر بازدید، پشتیبانی کرده و پارامترهایی مانند نرخ کلیک و نرخ نمایش‌ کامل تبلیغات را نیز در نظر می‌گیرد.

انتشار این خبر، تأثیر مثبتی بر قیمت تون کوین داشته است. در زمان نگارش این خبر، تون کوین با قیمت ۷٫۷ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۳ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد. به این ترتیب، در بین ۱۰ رمزارز برتر بازار، تون کوین بهترین عملکرد را داشته است.telegram-adsgram-launch-devs-earn-ton-ads

پلتفرم ادزگرام در بحبوحه افزایش شدید فعالیت‌ها در اکوسیستم تون راه‌اندازی می‌شود، به طوری که ارزش کل پروژه‌های مختلف شبکه تون از ابتدای سال جاری تا کنون، حداقل ۴،۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین تلگراف