مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

چانگ‌پنگ ژائو به‌ زودی آزاد می‌شود! کدام رمزارزها در آستانه صعود قیمت قرار دارند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش اداره زندان‌های آمریکا، چانگ‌پنگ ژائو (CZ)، بنیانگذار و مدیرعامل سابق بایننس، در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۴ از زندان آزاد خواهد شد. این رویداد می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر بازار کریپتو بگذارد؛ زیرا ژائو یکی از چهره‌های کلیدی این حوزه به شمار می‌رود.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

یکی از توکن‌هایی که احتمالاً از این رویداد تأثیر می‌پذیرد، بایننس‌کوین (BNB) است. عملکرد BNB به‌عنوان توکن بومی اکوسیستم بایننس به موفقیت این پلتفرم وابسته است.

در گذشته نیز، رویدادهای مرتبط با ژائو بر قیمت BNB تأثیر گذاشته‌اند. برای مثال، پس از اعلام همکاری ژائو با وزارت دادگستری آمریکا در ماه نوامبر، قیمت BNB در عرض یک ساعت ۱۰ درصد کاهش یافت.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

با توجه به آزادی قریب‌الوقوع او، تحلیلگران انتظار دارند قیمت BNB از ۵۵۷ دلار کنونی به مرز ۶۰۰ دلار بازگردد.

توکن دیگری که ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرد، اتنا (ENA) است. اتنا یک پروتکل دلار مصنوعی است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از ابزارهای کریپتویی، جایگزینی برای سیستم بانکی سنتی داشته باشند.

ENA به‌عنوان بخشی از برنامه استخراج بایننس در ماه مارس مورد توجه قرار گرفت و کاربران می‌توانند با استیک کردن BNB و استیبل‌کوین‌ها، این توکن را استخراج کنند. با توجه به یکپارچگی ENA با اکوسیستم بایننس، احتمال نوسان قیمت آن در آستانه آزادی ژائو وجود دارد.

رنزو (REZ) نیز یکی دیگر از توکن‌هایی است که بایننس لبز در آن سرمایه‌گذاری کرده است. این پروتکل به کاربران امکان می‌دهد به روشی ساده‌تر در فرایند استیکینگ شرکت کنند. پشتیبانی بایننس لبز از این توکن به معنای احتمال واکنش آن به خبر آزادی ژائو است.

آرخام (ARKM)، توکن دیگری است که بایننس در آن سرمایه‌گذاری کرده است. این توکن با هدف بهبود شفافیت در دنیای بلاکچین طراحی شده است.

لازم به ذکر است که پس از اعلام سرمایه‌گذاری بایننس در این پروژه در ماه نوامبر، قیمت این توکن ۳۰ درصد افزایش یافت و به ارزش بازار ۱۰۰ میلیون دلار رسید.

اسلیپلس ای‌آی (AI) نیز یکی دیگر از توکن‌هایی است که با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و هوش مصنوعی در صنعت بازی‌های وب ۳ فعالیت می‌کند. این توکن نیز بخشی از برنامه استخراج بایننس است و از این رو، آزادی ژائو از زندان می‌تواند تأثیر مهمی بر قیمت آن داشته باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این کریپتو