اخبار آلتکوین

تحلیلگر معروف: چین لینک و سی برای جهش صعودی آماده می‌شوند

یکی از تحیلگران معروف دنیای کریپتو که به پیش‌بینی‌های دقیق خود شهرت دارد معتقد است قیمت چین لینک و سی در آستانه یک رالی صعودی بزرگ قرار دارند.

به گزارش دیلی هادل، مایکل فن دی پوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر معروف در آخرین توییت خود نوشته که با توجه به اینکه چین لینک در حال حاضر در تایم فریم هفتگی خود بالاتر از حمایت کلیدی ۹.۵۴ دلاری است، این ارز دیجیتال گارد صعودی به خود گرفته است.

چین لینک برای جهش صعودی آماده می‌شود

به عقیده این تحلیلگر، سطوح مقاومتی کلیدی که در ادامه مسیر پیش روی چین لینک قرار دارند به ترتیب ۱۲.۲۰، ۱۶.۰۵ و ۱۸.۵۵ دلار هستند.

نمودار چین لینک تایم فریم ۱ هفته - منبع: Michaël van de Poppe/Xنمودار چین لینک تایم فریم ۱ هفته - منبع: Michaël van de Poppe/X
نمودار چین لینک تایم فریم ۱ هفته – منبع: Michaël van de Poppe/X

وی در این باره می‌گوید:

چین لینک همچنان بالاتر از مقاومت حیاتی خود در حال تثبیت شدن است و آن را به سطح حمایتی تبدیل کرده است. من فکر می‌کنم سطوح بین ۹ تا ۱۱ دلار برای خرید مناسب هستند. چندین بار تاکنون به این مسئله اشاره کرده‌ام اما این یک فرصت عالی است.

روند بیت کوین چگونه خواهد بود؟

فن دی پوپ معتقد است بیت کوین پس از جهش از سطح ۶۰٬۰۰۰ دلاری در نمودار با تایم فریم ۱۲ ساعته، دوباره ساختاری صعودی به خود گرفته است:

من فکر می‌کنم بیت کوین در هفته اول اکتبر به پایین‌ترین سطح ماهانه خود می‌رسد. روز جمعه نیز آمار بیکاری منتشر می‌شود که بسیار برای بازار مهم است. حفظ این حمایت کلیدی (۶۰٬۰۰۰ دلاری) و بازگشت به سمت بالا نشان‌دهنده قدرت روند خواهد بود.

نمودار بیت کوین تایم فریم ۱۲ ساعته - منبع: Michaël van de Poppe/Xنمودار بیت کوین تایم فریم ۱۲ ساعته - منبع: Michaël van de Poppe/X
نمودار بیت کوین تایم فریم ۱۲ ساعته – منبع: Michaël van de Poppe/X

حواستان به SEI باشد

به گفته این تحلیلگر مطرح، قیمت ارز دیجیتال سی ممکن است پس از جهش از حمایت ۰.۳۹ دلاری در یک روند صعودی قرار گرفته باشد. وی در این رابطه می‌گوید:

سی عالی به نظر می‌رسد. اصلاح قابل توجهی را تجربه کرده اما احتمالا در ادامه گارد صعودی به خود می‌گیرد چراکه به حمایت مهمی رسیده است. اگر این حمایت از دست برود، انتظار دارم قیمت تا ۰.۳۱ دلار اصلاح شود.

نمودار سی تایم فریم ۱ روزه - منبع:‌ Michaël van de Poppe/Xنمودار سی تایم فریم ۱ روزه - منبع:‌ Michaël van de Poppe/X
نمودار سی تایم فریم ۱ روزه – منبع:‌ Michaël van de Poppe/X
منبع
dailyhodl