مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

حرکتی تاریخی برای شبکه تون؛ اتصال به ۶۸ بلاکچین دیگر با همکاری اکسلار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، بنیاد اوپن نتورک (TON) به تازگی استک توسعه موبیوس (Mobius) متعلق به شبکه اکسلار (Axelar) را برای اتصال اکوسیستم تون به ۶۸ شبکه بلاکچینی انتخاب کرده است.

این ادغام قرار است مقیاس‌پذیری و کاربرد اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز در اکوسیستم تون را بهبود بخشیده و همچنین، ارتباطات بین پلتفرم‌های وب ۳ را تقویت کند.

به گفته مدیر توسعه اکوسیستم تون، شبکه اکسلار به دلیل امنیت، سهولت ادغام و انعطاف‌پذیری آن، برای این منظور انتخاب شده است.

RamzarzRamzarzسود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!

خرید سریع

در مرکز این همکاری، فناوری تقویت‌کننده بین ‌زنجیره‌ای (Interchain Amplifier) اکسلار قرار دارد که امکان انتقال داده و دارایی میان بلاکچین تون و شبکه‌های اصلی دیگر، از جمله اتریوم، کازماس و پولکادات را فراهم خواهد کرد.

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود برنامه‌های غیرمتمرکزی را بسازند که در چندین بلاکچین کار کنند و به این ترتیب، نیاز به راه‌حل‌های پل‌زنی از بین خواهد رفت.

ادغام اکسلار با تون بخشی از یک روند گسترده‌تر در فضای وب ۳ است که در آن، تعامل‌پذیری بین ‌زنجیره‌ای و اتصال بین بلاکچین‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

برای کاربران بلاکچین تون، این ادغام می‌تواند دسترسی بیشتر به گزینه‌های وب ۳، تراکنش‌های ساده‌تر و تعاملات بدون نیاز به پل‌های بلاکچینی را به ارمغان آورده و تجربه کاربری را بهبود ببخشد.

در یک سال گذشته، بلاکچین تون به یکی از شبکه‌های قدرتمند تبدیل شده است. دسترسی به پایگاه کاربری ۹۵۰ میلیون نفری تلگرام و دستیابی به ارزش بازار بیش از ۱۳ میلیارد دلار، باعث شده که ارز دیجیتال TON جایگاه خود را در میان ۱۰ رمزارز برتر تثبیت کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین تلگراف