مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

هدرا در دو راهی سرنوشت‌ساز: صعود ۶۵ درصدی یا سقوط ۳۶ درصدی؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال هدرا (HBAR) در پی سقوط بیت کوین به زیر سطح ۶۰ هزار دلار و گسترش احساس ترس در میان فعالان بازار، طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۶.۴ درصدی به ۰.۰۷۰۵۳ دلار رسیده است.

بر اساس داده‌های بازار، این ارز دیجیتال در بیشتر روزهای دو ماه گذشته، شاهد کاهش قیمت خود بوده است. قیمت HBAR پس از رسیدن به سقف سالانه ۰.۱۸۱ دلار در ماه آوریل، شروع به اصلاح کرد و در تاریخ ۵ ژوئن تا ۰.۰۶۸ دلار کاهش یافت.

عملکرد قیمت این رمزارز از نوامبر ۲۰۲۳ یک الگوی سر و شانه بزرگ را تشکیل داده که الگویی صعودی محسوب نمی‌شود. با این حال، احتمال صعود قیمت به صورت کامل منتفی نیست.hbar-price-analysis-65-gains-or-36-drop-decision-time-for-hedera

قیمت هدرا در حال حاضر پایین‌تر از میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ و ۲۰۰ روزه قرار دارد. علاوه بر این، میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه رسیده و الگوی تقاطع مرگ را که الگویی نزولی محسوب می‌شود، ایجاد کرده است.

به این ترتیب، هدرا اکنون در برهه‌ای حساس قرار دارد. اگر کندل قیمت زیر ۰.۰۶۸ دلار بسته شود، احتمال کاهش ۳۶ درصدی آن جهت تکمیل الگوی سر و شانه و سقوط تا ۰.۰۴۵ دلار وجود خواهد داشت. در مقابل، اگر گاوها بر بازار غالب شوند، قیمت HBAR ممکن است با افزایش ۶۵ درصدی تا ۰.۱۲۱ دلار افزایش یابد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

این سطح قیمت با قسمت شانه راست الگوی سر و شانه انطباق دارد. در ادامه نیز، این احتمال وجود دارد که قیمت به صورت جانبی بین ۰.۱۳۵ و ۰.۰۶۸ دلار نوسان کند.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) هدرا به تازگی وارد منطقه اشباع فروش شده است. این بدان معنی است که روند نزولی فعلی پس از فروش شدید در یک دوره کوتاه، ممکن است معکوس شود.

در مسیر صعود، HBAR ممکن است در سطوح ۰.۰۸۸ دلار، ۰.۰۹۱ دلار و ۰.۰۹۷ دلار با مقاومت مواجه شود. برعکس، در صورت کاهش قیمت، سطوح ۰.۰۶۳ دلار، ۰.۰۵۱ دلار و ۰.۰۴۵ دلار به عنوان حمایت عمل خواهند کرد.

علی‌رغم عملکرد قیمتی ضعیف هدرا، این ارز دیجیتال یکی از قوی‌ترین پروژه‌ها در حوزه کریپتو است. در همین راستا، لازم به ذکر است که اخیراً، بانک ریکس (Riks) سوئد، این ارز دیجیتال را برای طرح CBDC (ارز دیجیتال بانک مرکزی) خود آزمایش کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ