مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

رشد خیره‌کننده ۴۰ درصدی لیر زیرو در پی همکاری با فلر؛ هدف قیمت ZRO کجاست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرایط بازار ارزهای دیجیتال پس از چند روز نزول، در حال بهبود است. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، نزول اخیر به دلیل آغاز بازپرداخت بدهی صرافی مت‌‌گاکس (Mt. Gox) و فروش گسترده بیت کوین توسط دولت آلمان، به وقوع پیوست. در ادامه، قیمت بیت کوین با رشدی ۴.۳ درصدی به ۵۶۶۳۲ رسید که باعث تقویت بازار آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها شد.
در میان آلت‌کوین‌ها، لیر زیرو (ZRO) یکی از بهترین عملکرد‌ها را به ثبت رسانده است. قیمت این توکن طی روز گذشته با جهشی بیش از ۴۰ درصدی به ۴.۱۳ دلار افزایش یافته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع ZRO!
با یک کلیک لیر زیرو (ZRO) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید ZRO

یکی از مهم‌ترین دلایل رشد لیر زیرو در کنار بهبود شرایط بازار، اعلام خبر همکاری با پلتفرم فلر (Flare) بوده است. شبکه فلر که در استفاده از داده‌ها برای برنامه‌های بلاکچین تخصص دارد، از این پس میزبان فناوری‌های پیشرفته لیر زیرو خواهد بود. طی این همکاری، دسترسی لیر زیرو به ۷۵ شبکه مختلف گسترش خواهد یافت و در عین حال، توسعه‌دهندگان فلر نیز قادر به استفاده از قابلیت‌های لیر زیرو برای ارتباط با مجموعه گسترده‌ای از بلاکچین‌ها خواهند بود.
در حال حاضر، ارز دیجیتال ZRO به سطح مقاومت کلیدی ۴.۱۴ دلار رسیده و اگر بتواند بر آن غلبه کند، ثبت سقف تاریخی ۴.۸۷ دلار بسیار محتمل خواهد بود. در مقابل، عدم موفقیت لیر زیرو در غلبه بر این سطح، موجب تشکیل الگوی W و افزایش نوسانات قیمت آن خواهد شد.
رشد خیره‌کننده ۴۰ درصدی لیر زیرو در پی همکاری با فلر؛ هدف قیمت ZRO کجاست؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌مارکت‌کپ