مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

سولانا از نسخه دوم تلفن همراه خود رونمایی کرد! جهش قیمت SOL نزدیک است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال سولانا (SOL) در ۲۴ ساعت گذشته به دنبال انتشار اطلاعیه‌ای مبنی بر راه‌اندازی نسخه دوم تلفن همراه این پروژه، بیش از ۷ درصد افزایش یافته و در حال حاضر، در مرز ۱۴۰ دلار معامله می‌شود.sol-price-jumps-5-as-solana-seeker-mobile-goes-live-with-ai-features

در اطلاعیه‌ای که امروز منتشر شد، تیم سولانا از Seeker، نسخه دوم تلفن همراه اندرویدی خود رونمایی کرد. این گوشی هوشمند جدید در مقایسه با نسل قبلی خود، با بدنه‌ای سبک‌تر، دوربینی بهبود‌یافته و عمر باتری بیشتر عرضه خواهد شد.

RamzarzRamzarzخرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!

خرید SOL

از طرفی، این دستگاه موبایل وب ۳ با قابلیت‌های ارتقایافته، مانند ذخیره‌سازی امن و ویژگی‌های هوش مصنوعی همراه خواهد بود.

همچنین، گوشی Seeker سولانا همراه با کیف پول Seed Vault ارائه خواهد شد که با همکاری کیف پول Solflare توسعه یافته است. علاوه بر این‌ها، سولانا فروشگاه برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) موبایل خود را نیز به‌روزرسانی خواهد کرد تا تجربه بهتر و روان‌تری را برای کاربران فراهم کند.

به این ترتیب، دستگاه تلفن همراه Seeker سولانا که در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد، قرار است تجربیات جامعی از وب ۳، مانند دیفای، پرداخت‌ها، NFTها و بازی‌ها را ارائه دهد. حال، کاربران منتظر هستند که ببینند عرضه این گوشی چگونه می‌تواند بر قیمت ارز دیجیتال SOL تأثیر بگذارد.

در همین حال، گزارش‌های دیگر نیز حاکی از آنند که تیم سولانا به‌روزرسانی بزرگی را برای توسعه‌دهندگان انجام داده است.

در به‌روزرسانی اخیر، ارتقای فشرده‌سازی اثبات دانش صفر (ZK Compression) اکنون در شبکه اصلی سولانا فعال شده که هزینه‌های توسعه‌دهندگان را تا هزار برابر کاهش می‌دهد.

شایان ذکر است که آخرین تحولات پیرامون سولانا، بار دیگر بحث‌ها را در مورد افزایش احتمالی قیمت SOL به ۳۰۰ دلار در آینده افزایش داده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ