مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

کارمزدهای شبکه TON به بالاترین حد تاریخی رسید! دلیل این افزایش چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همستر کامبت (Hamster Kombat) بر روی بلاکچین تون‌ (TON) با ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه راه‌اندازی شد. در این میان، قیمت ارز دیجیتال همستر (HMSTR) پس از عرضه از حدود ۰.۱۲ دلار به ۰.۰۰۶۸ دلار کاهش یافت.

با عرضه همستر، فعالیت معاملاتی در بلاکچین تون‌ افزایش یافت و شبکه به دلیل حجم بالای کاربران شلوغ شد و کاربران نتوانستند به کیف‌پول‌های خود دسترسی داشته باشند.

با این حال، کاربران برای دریافت پاداش‌های همستر به شبکه هجوم آوردند و همین موضوع باعث شد که میزان کارمزد در شبکه تون به بالاترین حد خود برسد.

RamzarzRamzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید TON

با وجود افزایش فعالیت در شبکه، قیمت تون‌کوین تأثیر چندانی از این روند نگرفته است. قیمت تون‌کوین از پایین‌ترین سطح نزدیک به ۴.۴۵ دلار یک بازگشت صعودی داشت، اما همچنان زیر ۶ دلار باقی مانده است.

از طرفی قیمت به مقاومت مهم میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (MA) در محدوده ۶.۲ نزدیک شده است و احتمال شکست این سطح وجود دارد.

قیمت تون‌کوین اخیراً حمایت کلیدی مثلث صعودی را از دست داده و به حمایت افقی در محدوده ۴.۵ دلار رسیده بود، اما یک بازگشت قوی، قیمت را دوباره به سمت الگوی مثلث صعودی سوق داده است. ton-fees-reach-new-all-time-high-amid-hamster-kombat-launch-while-price-remains-

در حال حاضر، قیمت بین سطوح میانگین متحرک ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه قرار دارد که به‌عنوان حمایت و مقاومت عمل می‌کنند. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به سطحی صعودی رسیده که از جولای ۲۰۲۴ تاکنون دیده نشده است و این نشانه خوبی برای قیمت تون‌کوین است.

در مجموع، تون‌کوین در بلندمدت بسیار صعودی به‌نظر می‌رسد و شاخص‌های تکنیکال حاکی از وقوع یک رالی کوتاه‌مدت است.

در حال حاضر، شبکه تون یکی از داغ‌ترین شبکه‌های بازار کریپتو است، اما ارتباط این بلاکچین با تلگرام نگرانی‌هایی را به‌وجود آورده که ممکن است در آینده مشکلاتی برای آن ایجاد کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین پدیا