مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

۴ آلت‌کوین که می‌توانند در ماه اکتبر به بالاترین حد تاریخی خود برسند!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ماه اکتبر به طور تاریخی یک ماه صعودی برای آلت‌کوین‌ها و ارزهای دیجیتال بوده است. با ایجاد مومنتوم قوی در بازار و افزایش تقاضا، چند آلت‌کوین به مرز شکستن اوج‌های تاریخی خود نزدیک شده‌اند.

در ادامه چهار آلت‌کوین بررسی می‌شود که ممکن است در ماه اکتبر ۲۰۲۴ به اوج‌های جدیدی برسند.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

لیرزیرو (ZRO)

لیرزیرو یک پروتکل ارتباطات زنجیره‌ای است که قیمت توکن آن در حال حاضر ۵.۰۶ دلار است و در ۳۰ روز گذشته ۲۷.۷۰ درصد افزایش داشته است. این افزایش به تخصیص مجدد ایردراپ‌های مطالبه‌نشده به کیف‌پول‌های فعال مربوط می‌شود که باعث افزایش تقاضای سرمایه‌گذاران شده است.

RamzarzRamzarzهزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!

دریافت TON

اکنون لیر زیرو تنها ۷.۷۲ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی خود است و پیش‌بینی می‌شود در ماه اکتبر از این سطح عبور کند.

قابل توجه است که لیرزیرو از الگوی مثلث خارج شده و احتمال می‌رود با ادامه روند صعودی قیمت به ۶.۵۵ دلار برسد، اما در صورت ضعف شتاب بازار، ممکن است قیمت به ۴.۳۹ دلار کاهش یابد.

سویی (SUI)

سویی نیز پتانسیل بالایی برای رشد دارد و قیمت فعلی آن ۱.۶۲ دلار است که در ۳۰ روز گذشته ۹۴.۹۵ درصد افزایش داشته است. این افزایش با راه‌اندازی صندوق تراست گری‌اسکیل (Grayscale) مرتبط است.

این توکن تنها ۲۵ درصد با اوج تاریخی خود فاصله دارد و با توجه به فاصله زیاد قیمت از ابر ایچی‌موکو (Ichimoku) ممکن است در ماه اکتبر به ۲.۲۵ دلار برسد. با این ‌حال، کاهش فشار خرید می‌تواند قیمت را به ۱.۵۰ دلار برساند.altcoins-to-hit-new-all-time-highs-october-2024-

بایننس‌کوین (BNB)

بایننس‌کوین با قیمت فعلی ۶۰۲.۲۰ دلار در لیست آلت‌کوین‌های با پتانسیل‌ بالا قرار دارد. این توکن به دلیل آزادی چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل سابق بایننس، با افزایش تقاضا روبرو شده است.

پیش‌بینی می‌شود قیمت بایننس‌کوین تا پایان اکتبر از ۷۰۰ دلار فراتر رفته و به بالاترین حد تاریخی خود یعنی ۷۲۵ دلار نزدیک شود. اما در صورت کاهش فشار خرید، ممکن است قیمت به ۵۶۴ دلار سقوط کند.

مانترا (OM)

در حال حاضر قیمت مانترا آن ۱.۲۳ دلار است و ۱۳ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی خود قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود که قیمت این توکن با ۲۲ درصد افزایش به ۱.۵۰ دلار برسد، یکی از دلایل این پیش‌بینی شکل‌گیری تقاطع طلایی در میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه (EMA) است.

با این حال، در صورت تغییر روند، ممکن است قیمت به ۱.۰۵ دلار کاهش یابد.coins-to-hit-new-all-tim

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این کریپتو