مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

ایلان ماسک و برایان آرمسترانگ از نامزدی جان دیتون در انتخابات سنا حمایت کردند

برایان آرمسترانگ (Brian Armstorng)، مدیرعامل صرافی کوین بیس (Coinbse) و ایلان ماسک (Elon Musk)، میلیاردر معروف، به جمع حامیان جان دیتون (John Deaton)، وکیل طرفدار ارزهای دیجیتال، در تلاشش برای شکست دادن سناتور الیزابت وارن (Elizabeth Warren) در انتخابات ماه نوامبر پیوسته‌اند. آرمسترانگ از دارندگان ارزهای دیجیتال در ایالت ماساچوست خواست تا از دیتون حمایت کنند و وارن را به دلیل انتصاب گری گنسلر به ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار و تلاش برای نابودی صنعت ارزهای دیجیتال در آمریکا مورد انتقاد قرار داد. ماسک نیز با یک پاسخ مختصر از دیتون حمایت کرد.

پیش از این، شرکت ریپل یک میلیون دلار به کمپین دیتون و برادران وینکلوس نیز یک میلیون دلار بیت کوین به یک سوپر پک حامی دیتون اهدا کرده‌اند. با وجود حمایت قوی جامعه ارزهای دیجیتال، نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که وارن، سناتور کهنه‌کار و ارشد حزب دموکرات با اختلاف زیادی از دیتون پیش است و احتمالاً بدون مشکل جدی در انتخابات پیروز می‌شود.